BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kedd, augusztus 15, 2006

Nekem nehezebben megy az iras, ha meleg van. Ugyhogy most varok az esore. Varok az oszre, az gyonyoru itt. Van egy ut, amin mult heten setaltunk (persze jarda nincs), amit hatalmas, oreg fak olelnek felulrol - Piliscsabara emlekeztet. Az utobbi honapban meg a szelben is azt hallottam, hogy menni kene. Indulni valahova, messzire, meghoditatlan videkekre; Afrikaba vagy Erdelybe vagy Coloradoba, ahol jobban hallom a szivemet, es kevesbe a funyirokat, autokat es visongo gyerekeket. Eltelt egy ev itt Lansingben, es a lelkem egy resze huzna mar mashova, ujabb ismeretlenek fele. Ehezem az uj embereket, az uj kulturakat es az uj kihivasokat. Hianyzik a valtozas. De Isten tudja, hogy mert vagyok pont itt. Ugy ereztem ebben az evben, hogy formal, tanit, felkeszit valami olyanra, ami a kanyar utan var. Nem tudom, mikor fordul az utam, nem tudom, mi lesz vagy hol leszek 5 ev mulva, de most nem is fontos meg. Nem is szeretnem magam bebiztositani egy kenyelmes es elorelathato eletre. Nem fogok mar most a nyugdijra gyujteni. Szoval amig meglesz a penz a foldkoruli utazasomra, addig filmeket nezek. Most peldaul a Tavol Afrikatol-t. Ketfajta film van: az egyik az, amit nem szeretnel megnezni masodszor, ha veletlen megis megtortenik, unod az egeszet, es alig varod, hogy vege legyen minden jelenetnek, mert unalmasan kozhelyes (hm, lehet valami izgalmasan kozhelyes?); a masik az, amit rogton masnap ujra akarsz nezni, es mikor kikapcsolod a tv-t, mar azon jar az agyad, hogy mikor lenne idod egy harmadik alkalomra, es kivel szeretned leginkabb megosztani az elmenyt. Ez a film ilyen nekem. Haromszor neztem meg az utobbi par hetben, es kisert a hangulata. A fak, a naplementek, az afrikai enekek, Karen haza, a helyzetek valosaga. A no gyonyoru benne, mert olyan valodian eros es gyenge egyszerre! Kemeny, harcos, kalandvagyo, tuzes, ugyanakkor kiszolgaltatott es torekeny. Sajatjava akarja tenni a ferfit, akit szeret, de mindketten mashogy kepzelik a szabadsagot.

Mas. Az egyik legkedvesebb amerikai baratnom, Izzie epp most hoz a vilagra egy kisbabat Dallasban. Olyan hihetetlen, hogy egy szamomra atlagos napon valaki mas elete orokre megvaltozik! Es plane, hogy tudom, hogy most tortenik eppen.

Janka mar Illionois-ban, Zsanett csutortok este erkezik.