BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kedd, július 31, 2007

A nyar kulturalis elmeny-gyongyszemei.

Scene MetroSpace kiallitas East Lansing-ben meg majusban. Korulottunk Anthony 3 kepe. Mellettem Mariann baratnom.



Art Fest Ann Arbor varosaban - ez 2 hete tortent. Hideg pince, erdekes fenyek, fura TV-ize-mualkotas.




Az Art Institue Chicago-ban. Ide minden klasszikus benevezett Dalitol kezdve Picasson at Chagall-ig meg Gaugain-ig. Probalkoztam, hogy minel szurkebb arnyalatu kepeket szurjak ide:)






Ez meg itt maga Chicago. 2 teljes kep. A muzeum utan lemerult a fenykepezogep...































































Satorozas julius elejen. En eletemben kb. masodjara horgasztam, es hala Istennek nem fogtam semmit, pedig a legsargabb-pottyosebb -csillogobb csalit valasztottam. Ezeknek a halaknak itt nincs semmi erzekuk a divatra.